پیکه: سوت رئالیها برای من مثل سمفونی است

 

جرارد پیکه سرانجام امروز با برگزاری یک نشست خبری، درمورد اتفاقات حاشیه ای پیرامونش واکنش نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه چه در کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا و چه در دو بازی اخیر این تیم برابر اسلواکی و مقدونیه، از سوی هواداران فوتبال در اسپانیا مورد اعتراض شدید قرار گرفت؛بطوریکه هرگاه صاحب توپ می شد از سوی هواداران هو می شد. اعلام حمایت از سوت های اعتراضی بر علیه سرود ملی اسپانیا و نیز کنایه هایش به رئال مادرید در جشن های قهرمانی بارسا، از دلایل این اعتراضات عنوان شده اند.

پیکه در نشست خبری امروز در مورد وضعیتش گفت:" شرایطم بسیار خوب است . از جنبه ورزشی وضعیت ایده الی دارم. من همیشه مثبت فکر می کنم و این را همه می دانند. بسیار شاد و باروحیه هستم. دو بازی دیگر از محرومیت باشگاهیم باقی مانده و ببینیم بخشیده خواهم شد یا خیر." 

پیکه در مورد سوت های اعتراضی هواداران فوتبال اسپانیا بر علیهش گفت:" این سوت ها بخاطر رقابتی است که بین رئال و بارسا وجود دارد و فکر نمی کنم بخاطر روابط اسپانیا و کاتالونیا باشد. این عقیده من است. 
من به تیم ملی اسپانیا بالاترین تعهد را دارم. از تیم زیر 15 سال ها در سال 2003 تاکنون،در خدمت اسپانیا هستم و همیشه هم نسبت به لباسی که بر تن دارم متعهدم. من هیچوقت تغییر نمی کنم. هرکس مرا قبول دارد که مشکلی نیست اما مخالفانم تا روز بازنشستگی من از فوتبال باید تحملم کنند. برای من اینکه هواداران رئال در برنابئو بر علیهم سوت بزنند یک چیز عادی است و سوت ها برایم مثل یک سمفونی موسیقی هستند."

پیکه در مورد مصاحبه راموس که گفته بود پیکه باید مسئولیت اشتباهاتش را بپذیرد گفت:" معتقدم که در حال حاضر بهترین روابط را با راموس و دیگر بازیکنان تیم ملی دارم. البته در ابتدا رابطه مان سرد بود اما حالا اینگونه نیست. بطور مثال روز قبل از بازی با مقدونیه، 10 یا 12 بازیکن در اتاق کاسیاس گردهم آمده بودیم و صحبت می کردیم. با راموس در مورد همه چیز به غیر از این مساله صحبت کردم. فکر کنم راموس در میکسدزون ورزشگاه مقدونیه کمی عجله داشت و می خواست با دادن یک جواب سریع، به رختکن برود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:6 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.